torsdag, mars 08, 2007

Trött, glad och godissugen

Lyckades komma upp i morse. Ibland är det bra att ha en mobil som inte riktigt kan bestämma sig om den har batteri kvar eller inte. Först visar den bara en av fyra pluppar, sen börrjar den pipa och dör. Då får den vila en stund. Så slår man på den igen, då har den 3 pluppar (som dock snabbt blir 2).

Var och tittade på Kollegiet idag. Var uppe i min blivande korridor. Blev postivt överaskad. Det var ju gammalt och slitet, men de hade målat på vägarna. Fint! Och lite politiskt färgat... Haha... Ni får se när ni kommer. Tror det kommer bli kul att bo där. Ska bo på våning 7 av 8.
Skulle titta in i mitt blivande rum, men där var ingen hemma. Så tittade in i ett annat. Var en kille med Sovjetunionens flagga på väggen, och skor överallt. Eller, han hade snarare alla saker överallt, ungefär som jag brukar ha det. Såg på deras mail/telefonlista i köket att KVLs starkaste djurrättsaktivist bott i rummet bredvid det jag ska bo i.

I kväll räddade H mig. Jag fick låna hans mobilladdare :D

Inga kommentarer: