onsdag, mars 07, 2007

Mobilladdare...?

J*vla skit också! Tror jag har glömt min laddar till mobilen hos mina föräldrar. Detta är en katastrof! Tänkte skriva mindre katastrof först, men det är en katastrof. Jag ska upp klockan sju imorrn, cykla till hästen halv åtta. Leta reda på skogskortet. om jagitne hittar det ha tag på hästägaren. Sen ringa tjejen jag ska rida ut med. Dessutom se till att komma hem i tid, så jag hinner till föreläsningen.

Men eftersom jag inte har någon annan väckarklocka kommer jag antagligen inte komma upp. Jag har ingen annan klocka heller att titta på :s Behöver väl inte säga mer... Imorgon kommer att bli en katastrof dag. Rädda mig någon...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Jag slutar jobba 16.30 på måndag, men vet inte om jag e hemma på kvällen eller om jag ska till Hässleholm på möte... vi får se! Kram