söndag, mars 18, 2007

Linssoppa & Nemi

Blev äntligen av att jag tog mig samman och lagade riktig mat. Blev linssoppan jag tänkt på länge nu, men tyvärr kom jag inte riktigt ihåg receptet. Hittade iaf ett bra kladdkakerecept med Wai idag :)

Tidigare tyckte jag Nemi var lite småkul, men idag var hon bara bäst! eller ja, det var ett tag sen de delarna publicerades på helgon. Men jag fick iaf en ursäkt till att jag kommer sent så ofta. Kanske också förklaringen till att jag faktist varit lite bättre på att komma i tid de senaste två åren. Har ju faktist inte haft så mycket svarta kläder. Undrar bara om killarna på översta raden på föreläsningarn anser det som en giltig ursäkt, att jag inte hittar kläderna i gadroben för att alla är svarta, när jag smyger in bakom ryggen på dem?

Inga kommentarer: