måndag, mars 05, 2007

Sista dagarna

Torsdag: Hälsade på Cissy

Fredag:

  • Var hos läkare
  • Försökte plugga
  • Åt på Mc Donalds (!) :s McBean hade varit mkt bättre utan kokta morötter.
  • Shoppade, en tröja o hjärta till att träna handen. Jag som inte har några penagar och inte behöver nga kläder.
  • Fick erbjudande om kollegierum. På Öresundskollegiet, som jag skrev upp mig på förra veckan.

Lördag:

  • Förökte hitta en säng och info om Kollegiet. Visade sig att det stod en säng i källaren som gick att variera mellan 80 ocu 1,60. Bilderna från Kollegiet vågar jag inte visa.
  • Plockade ihop saker till jag ska flytta
  • Krattade samman singel, som ska flyttas, utanför farmors hus

Söndag:

  • Hjälpte Karro med Caféet på Hallands. Massor av god mat och trevliga människor

Inga kommentarer: