tisdag, februari 06, 2007

Uttråkad

Har lite tråkigt nu. Läste ut sista boken i serien " the liveshiptraders" igår. Vet inte riktigt vad jag ska göra.

Har haft min första föreläsning idag. Bra att mjukstarta så här. Det kräver en del energi att koncentrera sig på en föreläsning. Är glad att jag inte går direkt in idet med flera om dagen. Hittade ett litet häfte om studietaktik för nya studerande också. De kändes ganska bra för mig att läsa med. Nu ska jag bara lära mig tillämpa det med. Funderar på att anmäla mig till nästa studietaktikkurs för att få upp motivationen ännu mer. Sen vet jag att det finns kurser när man läst den för de som är lite stressade vid examen...

Ska ut till hästen imorrn iallafall. Sen handla och läsa lite till. Med min sysselsättning nu, så bordejag få 13 på dn här tentan..

Inga kommentarer: