tisdag, februari 27, 2007

Allt eller inget

Antingen händer allt på engång eller ingenting alls i mitt liv. så är det bara.

Har haft riktigt tråkigt sista veckan. Inte särskilt mycket att göra. Kan inte skriva några längre stunder innan jag blir trött i handen. Och trots mycket att läsa ligger jag före. Funderar på att bara läsa allt så jag ligger riktigt långt före till jag orkar skriva igen. Det var det där med att det inte händer något.

Till helgen (läs fred-månd) händer allt. Har Boy på fredag och hade tänkt gå på ett möte på kvällen, men så fick jag en läkartid (Har eg inte fått den än, eftersom de skickade papperet idag. Fick bara veta det eftersom mamma ringde o kollade var kallelsen jagblivit lovad hade blivit av.). Ska va i Malmö på fredagmorgon. Till saken hör att jag har en tandläkartid i Ystad på måndagmorgon, och att jag ska till Karro i Lund på sönd. Känns inte särskilt lönt att åka tillbaka till Köpenhamn på fredag när jag dessutom kan få skjuts av mina föräldrar från Malmö. (Jo, just d.. Jag har lite dåligt med pengar med.) Rörigt det här. Måste få tag min lilla hästägare...

Men nu ska jag sova (som ni säkert märkt att jag behöver)
Gonatt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är underklädesfest/tjejfest hos Emma (Maddes kompis) på lördag, i Hbg. Du får säkert hänga på om du vill :) Kramar