måndag, januari 08, 2007

3/4 trevligt 1/4 mindre trevligt.

Börjar med det mindre trevliga, så är det sagt. Det gick riktigt dåligt med Peppe idag, ialla fall om man jämnför med det tre dagar som gått. När J hade undervisning och allt :/

Den förstabra saken idag var att jag fick rida Zana, och det gick bra. Skrittade runt och pratade med J och en av hennes elever om min av- och kvarsittningar, när Zana plötsligt drog et varv på volten. Jag Hade riktigt långa tyglar, så tog liten stund att stanna. *asg*

Andra bra saken; Har ringt på ett jobb som receptionist på en djurklinik. Lördagar 9-12. Ska höra av mig när jag kommer till Köpenhamn för att komma dit och prata. Hoppas de inte anställer någon annan...

Tredje bra saken; Tjejen med hästen i Köpenhamn har också ringt, så ska också ringa henne när jag är påväg dit. Så jag kan provrida.


Blir en del saker att ordna de där veckorna. Ska till tandläkaren också. Avbokade en tid för ett halvår sedan, nu har jag fått en ny :s

Inga kommentarer: