söndag, augusti 12, 2007

Senaste veckan..

Månd- Tisd; Jobb! Känns som jättelängesedan. Men så har jag också hunnit med en del annat sen dess. Tog med Hannah Montana hem i tisdags med. Fick sällskap av Sofia hem.
Onsd - Torsd; Sofia och jag lekte turister i Köpenhamn. Kul :)
Fred; Var på Ullerup marked, en marknad typ Kiviks fast med djur och många loppis-bord och inte riktigt lika stor (men jättestor för att va här) De har inget marknadsgodis här som i Sverige, inget "hemmagjort", inte en massa naturgodis och chips. Men de har lösgodis, det är inte så vanligt annars. Och självklart var där högar med plasttofflor. 2 stora bredvid varann. På kvällen gick jag efter lite peppning ensam på konsert på Tivoli. Såg Oh No Ono, som fick mig att vilja dansa, och Saybia, som bara var underbara!
Lörd; Åkte jag och hälsade på Hanna i Lund. Letade igenom hela Lund efter ett par svarta byxor nästan, utan att hitta några som satt bra. Åkte sen till Malmö o åt pizza med Annelie, Cissy och Kent, innan åkte till Cuba café för lite salsa(försök). Mycket åkande här!
Söndagen såg ut att bli dåligt väder, men det blev en ganska bra dag i alla fall. Hittade en loppis påväg till Caroli. Tror cissy o Kent ska lägga pussel en del i höst...
Efter lite fika och en ny(gammal) Terry Prachett- bok bar det iväg till Derbyt. Spelade inte. Av någon anledning brukar det inte gå bra när folk spelar på de hästar jag tror ska vinna, derför spelar jag inte. Spelar ingen på dem brukar det gå bättre. Idag gick det i alla fall bra för de som spela på dem, även om jag med trodde på dem. Var en kul Derby-dag idag.

Inga kommentarer: