söndag, augusti 19, 2007

1 vecka kvar :S

Blev lite påmind av min mamma idag om att det bara är en vecka till skolan börjar nu. Av någon anledning hade jag fått för mig att det var två. Kanske för att våra litteraturlistor och scheman till 3 av 4 kurser inte hade kommit igår.
Blev riktigt effektiv och beställde böcker. Såg att man kunde tjäna över 200 i danska kroner räknat på att beställa dem i Sverige. Blir kanske en extra Malmö tur för att hämta dem, men då får jag ju det på köpet och har ändå tjänat lite :) Har hittat en begagnad dator till ett vettigt pris med, så hoppas den är kvar imorgon. Tur att jag har jobbat mycket i sommar.

Blir ingen Malmö festival imorgon. Måste städa, fixa med nya studiekortet och annat som bara ska ordnas. Med lite tur kanske någon vill följa med och se genrepet av Välkomstshowen för de nya studerande, som har inskrivning på tisdag. Var ganska kul när jag började trots att jag inte förstod mer än max hälften.

Inga kommentarer: