måndag, oktober 08, 2007

hej igen.

Bloggen har inte dött, än.

Har hunnit med en hel del i helgen. Var uppe i växjö och vände fred-lörd. Inflyttningsfest hos Cissy o Kent. Blev tacos, tortillias och en runda till Stenladan. Hade fått höra att det brukade va lite schlager och sånt, gissa om jag blev glad när det var en klubb som kallade sig "sockerlobbyn". Nästan bara bra musik! synd att alla ställen i växjö verkade stänga 02 bara.

Tog tåget hem vid lördag lunch och mötte upp mina föräldrar i Malmö, inna vi åkte till Köpenhamn. De hade med sig min hylla o mina böcker :) På söndagen blev det ikea, så nu har jag min soffa med.
Tyvärr hade min pappa glömt kolla bromsarna på cykelen han tog med, ja den andra gick hjulet sönder på förra veckan, så nu är jag lite handikappad utan cykel.

Ägnade sen söndag eftermiddag/kväll åt att storstäda! Blev riktigt fint! Hann läsa lite i Födovarumikrobiologiboken också innan jag somnade.

Ha det bra tills vi hörs igen! (De kan kanske ta ett tag...)

Inga kommentarer: