lördag, juli 14, 2007

Tiden går fort när man har roligt!

Oj vad tiden har gått fort! Har de senaste två veckorna hunnit besöka mitt gamla stall på Jylland, rida Boy, träffa gamla vänner jag inte sett på länge, jobba, tvätta, ha en liten pysseldag med mig själv, varit hemma o hälsat på i Simrishamn, rida galopphästar för första gången på 1 år (!), jobba, bestäma mig för att skaffa kanin. Inte en lugn stund nästan.

Ska till simrishamn igen i veckan -vandra på stenshuvud, fika, gå på Kiviksmarknad, träffa vänner och göra ett nytt försök att tämja vildkaninen/Sally
På torsdag ska jag rida för en westerntränare på Boy för första gången, ska bli spännande!
På Fredag hoppas jag inte det regnar, för då vill jag till Falsterbo Horseshow.
Sen är det jobb igen på lördag...

Har fortfarande inte hunnit städa toaletten, men det ska jag gör nu! Sova kan man göra när man har tråkigt.

Inga kommentarer: