tisdag, april 03, 2007

Hej Ama'r!

Ja då var jag flyttad. Ska bara hæmta cykeln också. Flytten gick bra om man bortser från att min dator gick sønder.

Jag kænner mig handikappad. Har fixat nyckel till kollegiets datarum, men hær kan man anvænda den danska netbanken. Dvs jag kan inte betala några rækningar. Får se till att komma ihåg att kolla allt medans jag ær hær.
Ska hitta någonstans dær de kan reparera den. Och lyckas få den dit. Varfør køpte jag inte en bærbar? Kommer dessutom antagligen gå på øver 1000-lappen att laga den :/
Det blir nog inga nya skor den hær månaden heller.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Glad Påsk! Nu ska vi iväg till Tingvalla :) Jag e helt full haha men verkar lyckas att stava någorlunda rätt i alla fall... hehe... hoppas du har det bra! Kram

Anonym sa...

Lollo! Var e du? Du har ju inte skrivit på länge ju.... miss u! kram