fredag, oktober 13, 2006

Hemma

Är hemma i Simrishamn och hälsar på nu. Skönt att va lite ledig. Har varit hos läkaren idag, eftersom jag lyckats få lite nerver i kläm i händerna efter en hanledsinflammation. Fick köpa 2 skenor osm jag ska ha på natten, så jag inte kan böja handlederna. Om ca 3 veckor märker jag om det fungerar, annars blir det operation. Har annars bara varit med min mamma och handlat, tagit det lugnt och läst.

Imorrn blir det storshopping. Ska hitta nya vinterskor (både ett par fina stövlar och ett par stallskor), stalljeans, vinterjacka, nätverkskabel, vitamintabletter och en ny mascara. Jag kommer göra av med mycket pengar. Undrar om jag inte gör av med mer än jag tjänar ibland. Ska nog sätta mig ner och räkna på det en dag. Blir bara lite extra jobbigt med två valutor. (Nej, det är ingen anledning att införa euro! Jag klara mig fint.)


Med lite tur lyckas jag få skjuts Simrishamn-Lund imorrn. :)
Blev också glad idag när Annelie ringde med senaste skvallret från Jägers :)

Inga kommentarer: